Det er altid sjovt at se, hvad andre skyder med og til hvilket formål!
jeg skal lige finde et sted at uploade et billede af mit og så smider jeg det ind

Jeg har svært ved at få øje på ironien, men jeg undres da noget over hans indlæg. Vil du være rar at uddybe FUBAR?
Ah. Det havde jeg ikke tænkt over.... Men tænker at de færreste har personlige oplysninger på siden? Ellers er man jo mere end velkommen til at lade være
Nåååeee, på den måde. Jamen så burde jeg da lige lægge billeder op af alt hvad jeg ejer. Og så håber jeg på, at der kommer en tyv forbi, kigger på det, ryster lidt på hovedet, tænker det er synd for mig, lægger hundrede kroner på køkkenbordet, og går sin vej igen.
Og vi ved jo alle at man ikke er paranoid, når der rent faktisk er nogen efter enKenneth Jensen skrev: ↑16. apr 2018, 15:47Blufærdigheden kan så nogle gange tangere paranoia herinde, men som den gode gamle grafitti lyder "bare fordi du er paranoid skal du ikke tro at de ikke er er efter dig"![]()
Det gav nogle grusomme mentale billeder på nethinden, tak for det.. Nu henter jeg lige acetonen og skyller min hjerneRefraktorius skrev: ↑16. apr 2018, 09:19
Vi ser meget tit nye medlemmer som er meget nysgerrige, og det kan give lidt samme effekt som hvis man i svømmehallen stiller sig op og kigger folk interesseret i skridtet.... eller beder dem trække lidt ud i elastikken så man bedre kan se hvad de har.